Pakiet podstawowy oprogramowania obejmuje moduły do zarządzania sprzedażą, rejestracji zakupów, obsługi kas fiskalnych, rachunków bankowych, transakcji z klientami i odbiorcami, rozliczenia z urzędem skarbowym, prowadzenie magazynów i inwentaryzację. W wersji standardowej MiniCoraxa znajduje się moduł Sprzedaż detaliczna. Aplikacja jest kompatybilna z urządzeniami używanymi w handlu, takimi jak drukarki fiskalne, wagi elektroniczne, czytniki kodów kreskowych i ekrany dotykowe. Podstawowy pakiet zawiera też aplikację CRM.

Oprogramowanie można rozbudować o dodatkowe moduły, m.in. Książkę Przychodów i Rozchodów, Księgę Handlową, Kadry i Płace, Środki Trwałe.

Pakiet podstawowy MiniCoraxa kosztuje 290 zł netto (na 1 stanowisko, aktualizacje przez 1 rok, dodatkowe stanowisko – 190 zł). Przykładowe ceny dodatkowych modułów: Książka Przychodów i Rozchodów – 290 zł, Serwis i usługi – 290 zł, Kadry i Płace do 10 pracowników – 900 zł.