iiyama wprowadza monitory do Digital Signage
Nowa linia wielkoformatowych monitorów iiyamy obejmuje modele, które reagują na 12 punktów dotyku jednocześnie. Mają wzmacnianą konstrukcję.
Na początek na rynek weszły modele w rozmiarach 32 cale (z panelem AMVA) i 42 cali (IPS). Oba to monitory Full HD o jasności odpowiednio 295 cd/m kw. i 335 cd/m kw. Wkrótce dołączą do nich urządzenia o przekątnej 46 i 55 cali. Ekrany nowych monitorów pokryto szkłem o klasie twardości 7H. Mają powłokę antyrefleksyjną. Konstrukcja urządzeń jest metalowa.
Sprzęt zaprojektowano do takich zastosowań jak dotykowe ekrany informacyjne, samoobsługowe interfejsy w sklepie, czy nośniki reklam i prezentacji w miejscach publicznych.
Sugerowane ceny detaliczne: monitor 32-calowy TF3237MSC-B1AG – 7 tys. zł, 42-calowy TF4237MSC-B1AG – 9 tys. zł.
Podobne aktualności
Rynek monitorów odbił po 5 kwartałach spadków
W 2024 r. i 2025 r. zanosi się na wzrosty sprzedaży. Są ku temu istotne powody - według prognozy.
Branża kiosków interaktywnych będzie warta 48,8 mld dol.
Największe wydatki pójdą nie na sprzęt, lecz na oprogramowanie i usługi.