Innowacje w telekomunikacji
15 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie miało miejsce Avaya Forum 2012 – zorganizowane przez firmę Avaya, dostawcę systemów i usług komunikacyjnych dla przedsiębiorstw i jej partnerów.
Tematykę tegorocznego Avaya Forum zdominowały nowe narzędzia komunikacji biznesowej – połączenie mediów społecznościowych, technologii mobilnych i wideo w contact center. Poruszane były również zagadnienia dotyczące rozwiązań sieciowych Avaya, ich bezpieczeństwa oraz integracji różnych środowisk. W programie znalazły się między innymi wykłady, podczas których omówiono następujące tematy:
– Jak poprawić jakość obsługi klienta poprzez połączenie mediów społecznościowych, technologii mobilnych i video w Contact Center?
– Analityka biznesowa z uwzględnieniem badania emocji.
– Analizy niezależnych analityków dotyczące najnowszych trendów na rynku rozwiązań telekomunikacyjnych.
– Jak uprościć funkcjonowanie sieci firmowej i umożliwić pracownikom korzystanie z mobilnych rozwiązań sieciowych?
Zaprezentowano też przykłady wdrożeń rozwiązań Avayi. Nie zabrakło pokazów systemów (np. biometrycznych) prowadzonych przez zespół konsultantów technicznych firmy.
Avaya Forum w liczbach:
– obecnych ponad 150 osób
– wśród prezentacji 3 przykładowe wdrożenia u klientów zaprezentowane przez partnerów Avaya – Kapsch, Andra oraz Algotech
– 6 sponsorów Forum: Algotech, Andra, Jabra, Kapsch, Nuance oraz Unima 2000.
Patronem medialnym Avaya Forum 2012 był CRN Polska.
Podobne aktualności
Reseller sprzedawał pirackie oprogramowanie. 88 mln dol. strat
Przez lata dzięki układowi z pracownikiem dostawcy kwitł przestępczy proceder.
Dostawca UC zakończył restrukturyzację
"Idziemy naprzód, dysponując znacznymi zasobami finansowymi" - zapowiada CEO.