Tematykę tegorocznego Avaya Forum zdominowały nowe narzędzia komunikacji biznesowej – połączenie mediów społecznościowych, technologii mobilnych i wideo w contact center. Poruszane były również zagadnienia dotyczące rozwiązań sieciowych Avaya, ich bezpieczeństwa oraz integracji różnych środowisk. W programie znalazły się między innymi wykłady, podczas których omówiono następujące tematy:

– Jak poprawić jakość obsługi klienta poprzez połączenie mediów społecznościowych, technologii mobilnych i video w Contact Center?

– Analityka biznesowa z uwzględnieniem badania emocji.

– Analizy niezależnych analityków dotyczące najnowszych trendów na rynku rozwiązań telekomunikacyjnych.

– Jak uprościć funkcjonowanie sieci firmowej i umożliwić pracownikom korzystanie z mobilnych rozwiązań sieciowych?

Zaprezentowano też przykłady wdrożeń rozwiązań Avayi. Nie zabrakło pokazów systemów (np. biometrycznych) prowadzonych przez zespół konsultantów technicznych firmy.

Avaya Forum w liczbach:

– obecnych ponad 150 osób

– wśród prezentacji 3 przykładowe wdrożenia u klientów zaprezentowane przez partnerów Avaya – Kapsch, Andra oraz Algotech

– 6 sponsorów Forum: Algotech, Andra, Jabra, Kapsch, Nuance oraz Unima 2000.

 

Patronem medialnym Avaya Forum 2012 był CRN Polska.