InsERT sprzedał 600 tys. licencji
Wrocławski producent oprogramowania poinformował, że sprzedał dotąd łącznie 600 tys. licencji własnych programów. Zwraca uwagę na potencjał rynku MŚP.
Wynik został osiągnięty po blisko 25 latach działalności (InsERT powstał w 1992 r.). Według danych spółki z jej systemów skorzystało dotychczas ponad 360 tys. firm.
Prezes InsERT-u, Jarosław Szawlis, zwraca uwagę na potencjał rynku małych i średnich przedsiębiorstw, na którym działa producent.
– Sektor MŚP w Polsce to 1,8 mln firm. Stanowią one ponad 99 proc. wszystkich przedsiębiorstw, zatrudniają 3/4 Polaków i wytwarzają 2/3 polskiego PKB. Z badań wynika, że niemal co siódmy dorosły Polak planuje w ciągu 3 najbliższych lat założyć firmę, a ponad połowa twierdzi, że jest przygotowana do prowadzenia działalności gospodarczej. Perspektywy na przyszłość są dobre – uważa szef spółki. InsERT ma w ofercie rozwiązania wspomagające zarządzanie małymi i średnimi firmami.
Podobne aktualności
Podzielona płatność – efekt kuli śnieżnej?
Kontrahenci mogą wymusić na drobnych przedsiębiorcach stosowanie split paymentu.
InsERT nexo: nowa generacja systemów dla MSP
Według producenta rynek programów do obsługi małych o średnich przedsiębiorstw jest daleki od nasycenia. InsERT powiększył linię programów nexo o trzy systemy: Gratyfikant, Gestor i Biuro.