InsERT z Grand Prix
Wrocławska firma otrzymała Grand Prix konkursu Laur Klienta 2013. Wyróżnienie przyznawane jest markom, które co najmniej trzy lata z rzędu wygrywały plebiscyt.
InsERT został laureatem Grand Prix IX edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności produktów, marek i usług Laur Klienta 2013 w kategorii „Programy do zarządzania i kierowania MSP”.
W plebiscycie Laur Klienta wybierane są najpopularniejsze produkty i marki w różnych kategoriach. W każdej z nich odpowiedzi udziela minimum 1000 respondentów. W tym roku konsumenci przekazywali swoje opinie podczas sondażu telefonicznego, głosowania w Internecie na stronie plebiscytu oraz w serwisach uczestniczących w akcji.
Podobne aktualności
Podzielona płatność – efekt kuli śnieżnej?
Kontrahenci mogą wymusić na drobnych przedsiębiorcach stosowanie split paymentu.
InsERT sprzedał 600 tys. licencji
Wrocławski producent oprogramowania poinformował, że sprzedał dotąd łącznie 600 tys. licencji własnych programów. Zwraca uwagę na potencjał rynku MŚP.