InsERT ze Złotym Laurem
Wrocławska spółka uzyskała Złoty Laur Klienta. Została uznana producentem najlepszych programów do zarządzania MSP.
W VIII edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności produktów, marek i usług Laur Klienta 2012, InsERT dostał najwięcej głosów (48 proc.) w kategorii „Programy do zarządzania i kierowania MSP”. Na drugą i trzecią firmę padło odpowiednio 26 proc. i 15 proc. głosów (organizatorzy nie ujawnili ich nazw). Konsumenci wskazywali najlepsze ich zdaniem marki za pośrednictwem witryny internetowej plebiscytu, w portalach i serwisach Agory, w sondażach. Złoty Laur Klienta w tej samej kategorii InsERT zdobył także w ub. roku.
Podobne aktualności
Podzielona płatność – efekt kuli śnieżnej?
Kontrahenci mogą wymusić na drobnych przedsiębiorcach stosowanie split paymentu.
InsERT sprzedał 600 tys. licencji
Wrocławski producent oprogramowania poinformował, że sprzedał dotąd łącznie 600 tys. licencji własnych programów. Zwraca uwagę na potencjał rynku MŚP.