Manta poinformowała, że przygotowuje nowe produkty, które wejdą na rynek w 2015 r. Według zapowiedzi będą zasadniczo różnić się od dotychczasowej oferty. W badania i rozwój spółka zainwestowała ponad 10 mln zł.

W ofercie ma pojawić się nowa linia  „zaawansowanych technologicznie” – jak zapewnia producent – smartfonów, wyposażonych w nowe podzespoły, o wysokiej wydajności. Manta planuje również zagospodarować niszę wytworzoną przez rosnące zainteresowanie elektroniką związaną z inteligentnym domem. – Klienci poszukują coraz bardziej zaawansowanych rozwiązań, ułatwiających zarządzanie codzienną aktywnością. Prowadzimy obecnie badania nad rozwojem gamy produktów z tego segmentu i już niebawem ujawnimy więcej szczegółów – zapowiada Katarzyna Śliwińska, Marketing & PR Manager Manty. Kolejnym istotnym punktem w rozbudowie portfolio firmy na 2015 r. są drukarki 3D. Manta twierdzi, że to nie wszystkie tegoroczne nowości. W ub.r. zaangażowała się w sponsoring piłkarskiej Ekstraklasy i w b.r. mają pojawić się podobne inicjatywy.