W IV kw. 2010 r. Inwazja PC osiągnęła 21,85 mln zł przychodów, natomiast zysk netto wyniósł 235 tys. zł. W najbliższych 2-3 latach spółka chce zwiększyć przychody o 50 proc. i poprawić rentowność. Jak zapowiedział w TVN CNBC prezes Krzysztof Seweryn, lepsze wyniki firma chce osiągnąć dzięki niskim kosztom własnym i obecności w kilku kanałach sprzedaży. – Sprzęt kupujemy po takich cenach, jak najwięksi gracze, mamy natomiast najniższe koszty – zapewnił szef firmy. Szczególnie ważna w biznesie Inwazji PC jest sprzedaż na aukcjach internetowych, co pozwala na dotarcie do dużej grupy klientów, gdyż aukcje mają ok. 60-procentowy udział w polskim e-commerce. Krzysztof Seweryn potwierdził, że spółka zamierza zwiększyć obecność także na niemieckich portalach aukcyjnych, ponadto przygotowuje nową ofertę dla firm.

Z emisji akcji Inwazja PC pozyskała 1,5 mln zł. Prezes zapowiedział, że pieniądze pójdą m.in. na rozwój sprzedaży w Niemczech. W dniu 8 kwietnia pod koniec sesji na warszawskiej giełdzie za papiery Inwazji PC płacono 54 gr. W dniu debiutu 5 kwietnia ich cena wynosiła maksymalnie 61 gr, obroty osiągnęły rekordową jak na rynek NewConnect kwotę 1,4 mln zł.