Na inwestycje na rynku niemieckim i za granicą zostanie przeznaczone 1,5 mln zł, które spółka pozyskała z prywatnej emisji akcji (w styczniu zadebiutuje na New Connect). Inwazja PC planuje sprzedawać sprzęt u naszych zachodnich sąsiadów poprzez portale aukcyjne. Chce w ten sposób uniknąć kosztów, które wiązałyby się z handlem w sklepach stacjonarnych. Według Krzysztofa Seweryna, prezesa spółki, firma zamierza pozyskać niemieckich klientów ze względu duży potencjał rozwoju tamtejszego rynku – wartość e-handlu u naszych zachodnich sąsiadów jest 8-krotnie wyższa niż w Polsce, a nadzieję na jeszcze większe obroty daje widoczna w 2010 r. poprawa koniunktury gospodarczej w Niemczech.

Inwazja PC zamierza także umocnić swoją pozycję w Polsce. Szacunkowe przychody firmy za 2010 r. powinny wynieść 100 mln zł, a zysk netto – 600 tys. zł. W 2011 r. przychody Inwazji PC według planu zwiększą się do 141 mln zł, a w 2012 r. – do 175 mln zł. Zyski mają wzrosnąć odpowiednio do 1,8 i 3,2 mln zł netto.