Wprowadzone plany to Desktop Enhanced (dla StorCenter px2-300d, px4-300d i px6-300d) i Rackmount Extended (dla px4-300r, px12-400r i px12-450r). Zawierają standardowe opcje, jak nielimitowane telefoniczne wsparcie techniczne (od poniedziałku do piątku w godzinach pracy i pomoc w języku angielskim poza nimi), wymiana części u klienta w następnym dniu roboczym  (w przypadku planu  Desktop Enhanced), dostarczanie części w procedurze RMA, wsparcie przez sieć (baza wiedzy i aktualizacje oprogramowania), automatyczne powiadomienia serwisowe, monitorowanie zgłoszeń przez Internet, gwarancje (od 3 do 5 lat w zależności od planu serwisowego), zapewnienie dostępności urządzeń (SKU).

Nowe plany serwisowe są dostępne w cenie od 219 euro do 589 euro w przypadku wersji Desktop Enhanced oraz 489 euro do 699 euro w przypadku wersji Rackmount Extended (ceny sugerowane).


Oferta nowych planów serwisowych Iomegi:

Opcje

Extended

Enhanced

Nielimitowana telefoniczna pomoc techniczna

24 x 7 (po godzinach w języku angielskim)

24 x 7 (po godzinach w języku angielskim)

Wymiana części u klienta

Brak

W kolejnym dniu roboczym (NBD)

Zestawy kluczowych części

Dostępne do kupienia do modeli rackowych

Dostępne do kupienia do modeli rackowych

Dostarczanie części w procedurze RMA

Wymiana zaawansowana

Przyspieszona wymiana zaawansowana

Pomoc techniczna

Standardowa

Priorytetowa

Wsparcie Internetowe z aktualną bazą danych i aktualizacjami
oprogramowania

tak

tak

Zautomatyzowane alerty pomocy

tak

tak

Monitorowanie zgłoszeń przez Internet

tak

tak

Gwarancja

5 lat

3 lata lub 5 lat