Jabra w AB
Na mocy umowy podpisanej między firmami w marcu br. portfolio AB zostanie rozszerzone o produkty Jabry m.in. z zakresu Unified Communications.
W ramach współpracy AB powiększy ofertę o rozwiązania Jabry dla klientów biznesowych. W asortymencie pojawią się przewodowe i bezprzewodowe zestawy słuchawkowe, zestawy głośnomówiące, rozwiązania dla Contact Center oraz Unified Communications (UC).
? Polski rynek Unified Communications ma ogromny potencjał rozwoju. Spodziewamy się, że w najbliższych latach będzie rósł w tempie ok. 20 proc. rocznie ? mówi Natasa Peric, Marketing Manager Jabra na Europę Środkową i Wschodnią.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.