Jarosław Trzaskoma w Lenovo pokieruje zespołem kilkunastu specjalistów. Jego główne cele to zwiększenie udziału firmy w rynku w poszczególnych kategoriach produktowych, a także oczywiście realizacja planów sprzedaży i marż.
 
Jarosław Trzaskoma ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu struktur handlowych i zarządzaniu nimi w firmach polskich i zagranicznych. Od 2014 r. był związany z Dellem a następnie Dell EMC. Był dyrektorem sprzedaży, odpowiadał również za rozwój kanału sprzedaży, w tym relacje ze 170 strategicznymi partnerami firmy w Polsce oraz kilkoma tysiącami klientów końcowych, głównie z sektora MŚP i publicznego.

Poprzednio Jarosław Trzaskoma przez ponad 7 lat (2006 – 2013) był związany z IBM, w ostatnim okresie m.in. jako szef sprzedaży w krajach bałtyckich. Doświadczenie zdobywał również w takich firmach jak Allegro, Techmex, Kross.

Jarosław Trzaskoma ukończył studia magisterskie na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, a także podyplomowe studia z zarządzania na SGH.