Jerzy Trzepla odpowiada za działania sprzedażowe, realizację strategii i wsparcie marketingowe WatchGuarda. Jego nominacja potwierdza duże zainteresowanie producenta Europą Środkową oraz chęć rozwoju w Polsce, postrzeganej jako ważny i perspektywiczny rynek. Firma chce także zwiększyć rozpoznawalność marki. Jej wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest Bakotech.

WatchGuard Technologies powstał w 1996 r. w Seattle (USA). Koncentruje się na rozwiązaniach bezpieczeństwa sieciowego. Oferta jest skierowana do organizacji różnej wielkości. Firma obecnie zatrudnia ponad 500 pracowników. 

Jerzy Trzepla poprzednio pracował w Arrow ECS, jako Security Business Unit Manager (styczeń 2014 – grudzień 2015). Wcześniej był menedżerem sprzedaży w Polcomie (2012 – 2013). Przez ponad 6 lat był związany z Veracompem (2005 – 2011), ostatnio jako Deputy Sales Director. 

„Obserwowałem ewolucję zagrożeń oraz systemów ochronnych i uważam, że najpoważniejsza zmiana polega na komercjalizacji cyberprzestępczości. Współczesne ataki mają przede wszystkim cel ekonomiczny, osoby i organizacje stojące za atakami są profesjonalistami o wysokim poziomie organizacji, a niestety świadomość zagrożeń w przeciętnej instytucji nie nadąża za tymi zmianami.  Dlatego zdecydowałem się dołączyć do zespołu WatchGuard, aby zapewnić wysoki poziom ochrony firmom i instytucjom każdej wielkości – od małych do dużych, bo wszystkie są narażone na te same zagrożenia” – komentuje Jerzy Trzepla.