W dniu 1 marca br. Juliusz Niemotko objął stanowisko Channel Business Development Managera w Lenovo. Do jego obowiązków należy rozwój kanału partnerskiego, współpraca z partnerami biznesowymi oraz zarządzanie programami partnerskimi.

Dodatkowo, Juliusz Niemotko będzie odpowiedzialny za realizację planów i strategii sprzedaży biznesowych komputerów PC dla małych i średnich przedsiębiorstw.

– Wzrost na rynku MŚP jest jednym z naszych priorytetów, a nie uda nam się tego osiągnąć bez naszych partnerów. Jestem przekonany, że Juliusz Niemotko swoją wiedzą i zaangażowaniem potwierdzi, że w Lenovo jesteśmy w 100 proc. otwarci na współpracę partnerami handlowymi, dystrybutorami i integratorami – powiedział Andrzej Sowiński, Poland Country General Manager Lenovo.
 
Juliusz Niemotko ma wieloletnie doświadczenie w branży. W latach 2015-2017 był wiceprezesem ABC Daty, odpowiedzialnym za marketing produktowy i projekty e-commerce.

Wcześniej, od 2008 do 2014 r. był dyrektorem generalnym polskiego biura Acera. W latach 2001 – 2007 pracował w Compaq i HP, gdzie prowadził projekty lokalnej produkcji komputerów PC na wybranych rynkach wschodzących (m.in. RPA, Arabia Saudyjska, Ukraina). W latach 1994 – 2001 współtworzył dział produkcji oprogramowania zajmujący się budową aplikacji dla bankowości i ubezpieczeń w Profi-Data w Szczecinie.

Juliusz Niemotko ukończył Wydział Elektryczny Politechniki Szczecińskiej. Posiada także dyplom MBA Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu Illinois w Urbana-Champaign.