Juniper Networks usprawnia swój program partnerski
Dostawca rozwiązań infrastruktury sieciowej i bezpieczeństwa wprowadził szereg zmian do programu Juniper Partner Advantage.
Nowa specjalizacja, dotycząca centrum danych, ma pomóc partnerom w rozwijaniu biznesu z wykorzystaniem rozwiązań chmury prywatnej, publicznej i hybrydowej Junipera. Pojawia się też ścieżka Solutions Specialist Design – dla specjalistów chcących skupić się na projektowaniu i architekturze sieci. Partnerzy mają mieć dostęp do nowych narzędzi generowania leadów sprzedażowych – poprzez Juniper Marketing Concierge (JMC). Program JMC umożliwia partnerom uruchamianie związanych z ofertą Junipera kampanii, których wyniki – dzięki wbudowanym funkcjom CRM – dają się łatwiej mierzyć. Do dyspozycji partnerów w 2016 r. będzie jeszcze większa liczba szkoleń w ramach Partner Learning Academy (w zeszłym roku firma wprowadziła 44 nowe kursy).
Zdaniem Matta Hurleya, wiceprezesa Junipera odpowiedzialnego za globalną współpracę z partnerami, celem zmian jest dostosowanie programu partnerskiego do nowych zawodowych wyzwań inżynierów systemowych. Mają one także umożliwić partnerom optymalizowanie wydatków na szkolenia.
Podobne aktualności
HPE może być bliski zakupu Junipera za 13 mld dol.
Rozmowy są zaawansowane - wynika z nieoficjalnych doniesień.