Od kwietnia br. sprzedający będą mogli korzystać z edytora, który docelowo zastąpi szablony HTML. Warunki oferty zostaną oddzielone od opisu przedmiotu i znajdą się w odrębnych sekcjach: dostawa, płatność, gwarancja, reklamacje, zwroty, o sprzedającym.  Autorzy serwisu przekonują, że  zmiany zwiększą intuicyjność w użytkowaniu platformy – kupujący znajdzie interesujące go informacje zawsze w tym samym miejscu, co ułatwi wybór najkorzystniejszej dla niego oferty.

Kolejną zmianą jest wprowadzenie większej liczby obowiązkowych parametrów. To pozwoli kupującym łatwiej znaleźć przedmiot i porównać go z innymi ofertami.

Do każdej oferty będzie można dodać 8 zdjęć (wyjątek dotyczy wybranych kategorii: Samochody, Motory i quady oraz Nieruchomości, gdzie z uwagi na specyfikę oferowanych produktów, liczba zdjęć będzie wynosić 16).. Serwis dąży do tego, aby wszystkie strony szyfrowane były protokołem https. Obok zdjęć, w ofercie będzie można zamieścić film (z YouTube'a lub Vimeo), a także dodać załączniki pdf np. certyfikaty czy schematy działania.

Od lipca br. w opisach oferty pojawią się także informacje na temat punktów odbioru osobistego  wraz z adresem, o ile sprzedający taką opcję udostępni.

Sprzedającym Allegro chce ułatwić zarządzanie ofertami – w planach jest  możliwość zatrzymywania i wznawiania swoich ofert, bez utraty ich popularności. W kilkumiesięcznej perspektywie pojawi się darmowe dodawanie zdjęć do oferty oraz darmowe wystawianie ofert dla kont firma.