Sklepy są powiększane do 180 – 300 m kw. Ten proces rozpoczął się w ub.r. Aktualnie sieć liczy 17 dużych salonów. Są to głównie placówki agencyjne. Nowy koncept zakłada poszerzenie ekspozycji produktów IT oraz jej rozbudowę o nowe branże: małe i duże AGD, RTV (telewizory, kino domowe, sprzęt audio – wideo) oraz foto. W II połowie br. proces przekształceń przyspieszy. Do końca 2015 r. Komputronik chce mieć 30 dużych sklepów. Obecnie stacjonarnie spółka prowadzi sprzedaż detaliczną przez 94 salony własne i agencyjne, 64 franczyzowe i 65 partnerskich.

Komputronik poinformował także, że przeniesie warszawski sklep Megastore z centrum handlowego Jupiter do galerii Wola Park. Według spółki uzyskał tam korzystniejsze warunki najmu. Powierzchnia sklepu w nowym miejscu będzie podobna do obecnej (2 tys. m kw.).