Do obowiązków menedżera należy m.in. nadzór nad sklepami internetowymi Komputronik.pl i Karen.pl oraz nad spółką zależną Komputronika – K24 International SRO (działa na rynku czeskim i słowackim). Będzie również koordynował prace zespołu roboczego odpowiedzialnego za marketing, rozwój platform i systemów informatycznych.

Celem Komputronika jest rozpoczęcie sprzedaży konsumenckiej na nowych rynkach Europy Zachodniej i pozyskiwanie dużych przedsiębiorstw jako partnerów, którzy skierują ofertę Komputronika do swoich pracowników. Firma zamierza także rozbudować ofertę o nowe branże i projekty e-commerce. W planie jest uruchomienie sprzedaży poprzez urządzenia mobilne z systemami iOS, Android, Windows Phone.

Sławomir Komiński jest związany z Grupą Kapitałową Komputronik od kwietnia 2012 roku, pełniąc funkcję prezesa zarządu Benchmark.pl. Menedżer rozpoczynał karierę u operatora serwisu aukcyjnego dla jednego z portali internetowych, później był związany z One-2-One. W firmie tej przeszedł od stanowiska business development menagera, poprzez dyrektora działu kluczowych klientów, do wiceprezesa zarządu. Pod koniec 2010 roku rozstał się z One-2-One i poświęcił się działalności w branży winiarskiej. 

Sławomir Komiński jest magistrem socjologii UAM w Poznaniu, ukończył również studia podyplomowe na kierunku Zarządzanie marketingowe na rynku B2B na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jest także absolwentem studiów Executive MBA w Wielkopolskiej Szkole Biznesu przy Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu i Nottingham Trent University.

– Sławek pracuje w Grupie Kapitałowej Komputronik od kilku miesięcy i dał się poznać jako sprawny i bardzo dynamicznie działający menedżer. Sektor e-commerce to strategiczny obszar działania i dalszego rozwoju Spółki, dlatego też przed nowym szefem stoją bardzo ambitne cele. Obserwując jednak dotychczasową pracę Sławka, jego wiedzę i  zaangażowanie, jestem przekonany, że doskonale sobie z tymi zadaniami poradzi –
powiedział Wojciech Buczkowski, prezes zarządu Komputronika.