Oferta e-sklepu www.komputronik.ru jest dostosowana do oczekiwań nowej grupy klientów (np. komputery sprzedawane są bez systemu, udostępniono zestawy naklejek na klawiaturę z cyrylicą itp.). Komputronik prowadzi także trzy agencyjne punkty obsługi klientów rosyjskojęzycznych (przy przejściach granicznych w Terespolu i Medyce oraz w Bartoszycach), w których można odebrać zakupione produkty. Klienci rosyjskojęzyczni są obsługiwani również w sklepach Komputronika w Białymstoku, Kuźnicy, Ełku, Suwałkach, Olsztynie oraz w Białej Podlaskiej.

Spółka zadbała także o wsparcie doradców w j. rosyjskim – zarówno e-mailowe, jak i telefonicznie – na każdym etapie realizacji zamówienia, od wyboru produktu, poprzez obsługę, aż do odbioru w salonie. Ponadto wszystkie sklepy Komputronika są przygotowane do obsługi Tax Free z pełnym zwrotem VAT-u.

– Klienci rosyjskojęzyczni zwykle odbierają zakupy osobiście, ponieważ w ten sposób mogą odliczyć VAT i uniknąć podatków granicznych, kupując na potrzeby gospodarstwa domowego. Taka transakcja może być nawet o 30 proc. tańsza niż wysyłka zagraniczna. Dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie agencji do obsługi klientów rosyjskojęzycznych przy głównych przejściach na naszej wschodniej granicy – powiedział Wojciech Buczkowski, prezes Komputronika.