"Cel to 30-procentowy wzrost we wszystkich obszarach" – oznajmił Komputronik, ujawniając plany na 2019 r. Liczy na to, że taką dynamikę rozwoju w br. jest w stanie osiągnąć "noworoczną strategią, z obecnymi partnerami i zaangażowanymi ludźmi".

Jak szacuje spółka, w 2018 r. liczba klientów w salonach stacjonarnych Komputronik wzrosła o 10 proc., a liczba unikalnych użytkowników w sklepie internetowym – o 31 proc. W tym o 41 proc. w wersji mobilnej. Z aplikacji lojalnościowej Klub Komputronik korzysta blisko 130 tys. osób – informuje detalista.

W ub.r. nastąpiło 27 otwarć oraz ponownych otwarć salonów stacjonarnych Komputronika. Społka informuje również o poszerzaniu oferty, także w asortymencie poza IT (RTV i AGD, dom i ogród, dziecko, uroda, gaming). Obecnie ma – według własnych informacji – w asortymencie 100 tys. produktów 2,6 tys. marek.

W I poł. roku obrachunkowego 2018/2019 (1 kwietnia – 30 września 2018 r.) grupa Komputronik wypracowała 2,86 mln zł zysku netto (-37 proc. r/r) przy przychodach 968,6 mln zł (+1,5 proc. r/r). Marża brutto zwiększyła się z 10,3 proc. do 10,9 proc.