Komputronik rozwija własne marki
W tym roku spółka planuje wprowadzenie do oferty nowych produktów pod własnymi markami.
Komputronik ma dwie marki własne: Accura (materiały eksploatacyjne, akcesoria) i California Acces (urządzenia, obecnie tablety i desktopy). Asortyment może powiększyć się o akcesoria, takie jak myszki i głośniki – wyjaśnił prezes Wojciech Buczkowski. Produkty będą kupowane w Azji. Szef firmy poinformował także, że w ub. roku zostało sprzedanych 5 tys. tabletów California Acces. Zapas urządzeń jest na wyczerpaniu, spółka na razie nie zamawia nowej partii.
Wojciech Buczkowski poinformował, że Komputronik w 2012 r. sprzedał w sumie 69 tys. tabletów (na ok. 680 tys. szt. na całym rynku). W tym roku wynik powinien być niemal dwa razy wyższy. Szef firmy przewiduje również szybko rosnący popyt na smartfony. Liczy, że będą one istotną kategorią w sprzedaży detalisty. Spółka uczy sprzedawców, jak je oferować.
Podobne aktualności
Skarbówka odmówiła Komputronikowi
Mazowiecki US nie zgodził się na rejestrację umowy o utworzeniu podatkowej grupy kapitałowej.
Komputronik tworzy podatkową grupę kapitałową
Ułatwi i zoptymalizuje rozliczenia podatkowe - przewiduje spółka.