Komsa ruszyła z pierwszą dostawą telefonów komórkowych dla Inea – wirtualnego operatora telekomunikacyjnego. Podpisana została umowa na dostawę sprzętu GSM oraz na obsługę technicznej infolinii dla końcowych użytkowników, będących klientami operatora.

Inea jako największy regionalny operator telekomunikacyjny w Wielkopolsce, wprowadza do swej oferty usługę telefonii komórkowej. Inea podkreśla, że operator jest drugą siecią kablową w Polsce, która oferuje mobilne usługi głosowe, i trzecią, która udostępnia pakiet czterech usług telekomunikacyjnych. Pozostałe to: telewizja cyfrowa, szerokopasmowy dostępu do internetu i telefonia stacjonarna. Nowa, czwarta usługa telefonii komórkowej będzie dostępna w ofercie abonamentowej.

Inea z usługi telefonii komórkowej chce mieć 10 tys. klientów. Próg rentowności firma chce osiągnąć przy poziomie kilkunastu tysięcy abonentów.

Komsa Polska w projekcie zapewnia realizację procesu logistycznego oraz dystrybucję sprzętu GSM dla operatora. Zapewnia przy tym ciągłość dostaw gwarantując operatorowi pełną dostępność produktów.

Współpraca z Komsa Polska opiera się również o specjalistyczny hotline od dawna funkcjonujący w ofercie dystrybutora sprzętu. Abonenci Inea mogą korzystać z infolinii Komsa Polska jako technicznego wsparcia dotyczącego zakupionego u operatora wraz z abonentem, sprzętu GSM. Klienci dowiedzą się tu jak korzystać z określonych funkcji telefonu, jak wprowadzić określone ustawienia oraz otrzymają wsparcie w razie naprawy i serwisu sprzętu.