Koronawirus: Also Polska włącza się do pomocy
Polski oddział Also poinformował, że dołączył do ogłoszonego przez grupę wsparcia dla resellerów w związku z koronawirusem.
"Also Polska, jako część grupy Also, aktywnie włączyła się w proces oferowania swoim resellerom szybkiego i niebiurokratycznego wsparcia." – zapewnił polski oddział międzynarodowego dystrybutora. Działania w tej sprawie grupa ogłosiła 16 marca br. Zapowiedziano wsparcie dla resellerów, którzy mają problem z płynnością – po spełnieniu określonych warunków.
Also Polska podaje, że resellerzy mogą kontaktować się poprzez centralny adres e-mail: support4corona@also.com, "aby omówić pokrycie potencjalnych, krótkoterminowych problemów z płynnością i ogólny proces ubiegania się o lokalne środki wsparcia."
W ramach pomocy Also kontaktuje resellerów z ekspertami, którzy wyjaśnią im różne opcje i doradzą w sprawie procedur aplikacyjnych. Usługa informacyjna jest bezpłatna dla resellerów Also. W razie konieczności uzyskania szczegółowej porady prawnej, Also może polecić prawników, którzy ewentualnie zostaną zaangażowani już bezpośrednio przez resellera.
Podobne aktualności
Also: 6,4 mld zł przychodów w Polsce
Also odnotowało spadek sprzedaży w 2023 r., zarówno globalnie, jak i w naszym kraju. Grupa zwiększyła jednak cele krótko- i średnioterminowe.