"Also Polska, jako część grupy Also, aktywnie włączyła się w proces oferowania swoim resellerom szybkiego i niebiurokratycznego wsparcia." – zapewnił polski oddział międzynarodowego dystrybutora. Działania w tej sprawie grupa ogłosiła 16 marca br. Zapowiedziano wsparcie dla resellerów, którzy mają problem z płynnością – po spełnieniu określonych warunków.

Also Polska podaje, że resellerzy mogą kontaktować się poprzez centralny adres e-mail: support4corona@also.com, "aby omówić pokrycie potencjalnych, krótkoterminowych problemów z płynnością i ogólny proces ubiegania się o lokalne środki wsparcia."

W ramach pomocy Also kontaktuje resellerów z ekspertami, którzy wyjaśnią im różne opcje i doradzą w sprawie procedur aplikacyjnych. Usługa informacyjna jest bezpłatna dla resellerów Also. W razie konieczności uzyskania szczegółowej porady prawnej, Also może polecić prawników, którzy ewentualnie zostaną zaangażowani już bezpośrednio przez resellera.