Korupcja w Amazonie?
Pracownicy brali łapówki od sprzedawców obecnych na platformie e-commerce - według medialnych doniesień.
Pracownicy Amazona brali łapówki za udostępnianie poufnych informacji sprzedawcom – ustalił The Wall Street Journal. Według niego do nieprawidłowości dochodziło głównie w chińskim oddziale w Shenzhen. Pracownicy Amazona mieli udostępniać firmom handlującym na platformie e-commerce wewnętrzne dane, takie jak kontakty do recenzentów produktów. Umożliwiali im usuwanie nieprzychylnych ocen oraz ponowne uruchamianie zablokowanych kont w serwisie. Stawka za te usługi wahała się od 80 do 2 tys. dol.
Amazon poinformował, że uruchomił wewnętrzne postępowanie, aby wyjaśnić sprawę. Zapewnia, że nie będzie tolerował opisanych praktyk.
Podobne aktualności
AWS zwalnia w kilku zespołach
Redukcje obejmą m.in. "kilkaset ról" zespołach sprzedaży, marketingu i usług globalnych - twierdzi koncern.
31 mln zł kary dla Amazona od UOKiK
Prezes UOKiK nałożył karę na Amazona za wprowadzanie konsumentów w błąd. Nieprawdziwe informacje o dostępności produktów i terminach dostaw – to kwestionowane praktyki.