Awans jest związany z reorganizacją firmy. Połączono działy telewizorów i laptopów w jeden o nazwie Digital Products. W nowym układzie Krzysztof Lis będzie nadzorował sprzedaż detaliczną, a Tomasz Rabiczko odpowiada za kanał dystrybucyjny.

– Menedżerowie kierujący poszczególnymi działami będą odpowiedzialni za przydzielone im segmenty sprzedażowe, natomiast do obowiązków Country Managera należy nadzór nad realizacją strategii firmy – wyjaśnia Sandor van der Ham, General Manager Digital Products and Services w regionie Europy Środkowej, Południowo-Wschodniej, Turcji i Izraelu. 

– Decyzja o konsolidacji działów laptopów i telewizorów przyniesie wymierne korzyści przede wszystkim naszych klientom końcowym, ale umożliwi też bardziej efektywną współpracę z partnerami handlowymi – powiedział Krzysztof Lis z okazji objęcia nowego stanowiska. 

Menedżer jest związany z Toshibą od 2008 roku. Dotychczas pełnił funkcje: Business Planning Managera, Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu TV w Europie, a ostatnio Country Managera odpowiedzialnego za sprzedaż telewizorów w Polsce. Poprzednio zajmował się m.in. zarządzaniem procesowym w BZ WBK, był doradcą i audytorem w Ernst&Young i Grand Thornton Frąckowiak.