O zamierzeniach firmy poinformował agencję ISBnews dyrektor zarządzający Lechpolu, Michał Leszek. Według niego sprzedaż za granicą będzie miała w br. ok. 20 proc. udziału w przychodach producenta. 

W Polsce firma rozwija własną sieć detaliczną LPelektronik, która ma aktualnie 41 sklepów, głównie w mniejszych centrach handlowych. Lechpol buduje kanał sprzedaży internetowej sieci. W takim modelu chce wejść na rynek rumuński, liczy na 25 mln zł przychodów w tym kraju. To nie jedyny kierunek ekspansji właściciela Kruger&Matz. Dyrektor wskazał także Holandię, Niemcy, Czechy i kraje Zatoki Perskiej. Zagraniczna część biznesu powinna rosnąć dzięki współpracy z Amazonem – Michał Leszek wyjaśnił, że Amazon kupuje produkty spółki i sprzedaje je klientom końcowym. Zapowiedział poszerzenie oferty o produkty z wyższej półki.

Dyrektor poinformował także, że Lechpol nie zamierza wejść na giełdę. „Chcemy pozostać firmą rodzinną’ – wyjaśnił dyrektor.