Lexmark: nowy szef kanału sprzedaży w regionie
Przez 24 lata był w HP.
Z początkiem maja do Lexmarka dołączył Thomas Valjak, który objął stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w kanale partnerskim w regionie EMEA. Do jego zadań należy szybszy rozwój tego obszaru.
Valjak przechodzi do Lexmarka z HP, gdzie spędził ostatnie 24 lata na kierowniczych stanowiskach w sprzedaży i zarządzania kanałami dystrybucji. Ostatnio pełnił funkcję wiceprezesa i szefa działu druku wielkoformatowego HP w regionie EMEA. Odpowiadał za zarządzanie wszystkimi aspektami tego biznesu opartego na sprzedaży kanałowej dla klientów z branży architektonicznej, inżynieryjnej, budowlanej, przemysłowej, drukarni komercyjnych i producentów materiałów reklamowych.
„Doświadczenie Thomasa będzie miało kluczowe znaczenie w realizacji programów i strategii rynkowych dla zróżnicowanej sieci partnerów, którą posiadamy w całym regionie" – twierdzi Sammy Kinlaw, wiceprezes ds. sprzedaży w kanale partnerskim i OEM Lexmarka.
Z kolei Thomas Valjak uważa, że “Lexmark jest dobrze przygotowany do wykorzystania ogromnej szansy rynkowej, dzięki innowacjom technologicznym i zaangażowaniu w doskonalenie usług.”
W ciągu dwóch ostatnich lat w Lexmarku doszło do znaczących roszad personalnych – zmieniło się trzech CEO. Firma w 2016 r. została przejęta przez chińskiego producenta materiałów eksploatacyjnych Apex Technology. W ub.r. Sammy Kinlaw wskazywał, że mimo turbulencji sprzedaż marki w USA wzrosła.
Podobne aktualności
Lexmark: nowy dyrektor w Polsce
Z dniem 1 stycznia 2022 r. stanowisko dyrektora zarządzającego w Lexmark Polska obejmie Mariusz Ożarowski.
Przetarg na 1,2 tys. drukarek dla sądów
Maszyny Lexmark, Kyocera, Xerox są w ofertach. Złożyło je dwóch wykonawców.
Sąd unieważnił przetarg na tonery
Wpłynęły 3 oferty na dostawę blisko 200 rodzajów materiałów eksploatacyjnych. Znacznie przekroczyły budżet zamawiającego.