Lexmark: zmiany w globalnym programie partnerskim
Producent zapowiada zacieśnienie współpracy z resellerami i dystrybutorami i więcej korzyści dla partnerów.
Lexmark ogłosił, że ulepsza program partnerski Lexmark Connect. Zmiany mają umożliwić partnerom bezproblemowe korzystanie ze zbiorów narzędzi, zasobów i wiedzy fachowej. Partnerzy będą mogli teraz łatwiej się zarejestrować, uczestniczyć i zdobywać korzyści – zapowiada Thomas Valjak, wiceprezes ds. sprzedaży kanałowej w EMEA.
"Ponadto chcemy zintensyfikować naszą pracę z partnerami dystrybucyjnymi, aby przyciągnąć do naszego programu więcej sprzedawców, szczególnie na otwartym rynku" – powiedział Valjak.
Najważniejsze korzyści i ulepszenia na 2020 r. obejmują według producenta bardziej zindywidualizowany model biznesowy, dostosowany do konkretnych potrzeb i celów. Według zapewnień producenta wielowarstwowa struktura programu pozwala zyskiwać partnerom więcej w miarę wzrostu. Zapowiedziano nowe możliwości szkoleniowe, wsparcie sprzedaży, programy nagród i promocje. Resellerzy i integratorzy uzyskają także łatwiejszy dostęp do PartnerNet, portalu partnerskiego Lexmarka – informuje producent.
Podobne aktualności
Lexmark: nowy dyrektor w Polsce
Z dniem 1 stycznia 2022 r. stanowisko dyrektora zarządzającego w Lexmark Polska obejmie Mariusz Ożarowski.
Przetarg na 1,2 tys. drukarek dla sądów
Maszyny Lexmark, Kyocera, Xerox są w ofertach. Złożyło je dwóch wykonawców.
Sąd unieważnił przetarg na tonery
Wpłynęły 3 oferty na dostawę blisko 200 rodzajów materiałów eksploatacyjnych. Znacznie przekroczyły budżet zamawiającego.