Wrocławska firma LiveChat zamierza zadebiutować na giełdzie w Stanach Zjednoczonych, gdy osiągnie 30 tys. klientów. Według prognoz ma to nastąpić w ciągu dwóch lat. Obecnie spółka obsługuje 22 tys. klientów. Notowana jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (GPW).

Nie jest jeszcze przesądzone, czy debiut za oceanem nastąpi na NYSE, czy na NasdaQ. To dwie konkurujące z sobą giełdy w USA. Nie jest też jeszcze pewne, w jaki sposób nastąpi wejście LiveChat Software na amerykańską giełdę. Firma rozważa różne możliwe scenariusze – od dual-listingu (czyli równoległych notowań na kilku giełdach) po zdjęcie notowań z warszawskiej GPW i przeniesienie ich na jedną z wybranych giełd w Stanach Zjednoczonych.

Równocześnie prowadzone są rozmowy z funduszami private equity, które mogłyby zaangażować się na dłużej w akcjonariat spółki.

Źródło: Mamstartup.pl