Małgorzata Grzywacz – z HP do Esri
Po ponad 10 latach w HP Małgorzata Grzywacz rozpoczęła pracę w nowej firmie.
Małgorzata Grzywacz od 2007 r. w HP pełniła funkcję Channel Marketing Managera. Odpowiadała m.in. za kreowanie strategii marketingowej i współpracę z partnerami i dystrybutorami produktów HP. Z początkiem września objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu w Esri Polska, który jest dystrybutorem oprogramowania systemów informacji geograficznej (GIS) amerykańskiej firmy Esri. Do obowiązków Małgorzaty Grzywacz należy opracowanie i realizacja strategii marketingowej, zarządzanie zespołem i budżetem, a także nadzór nad działaniami związanymi z publikacją tytułów skierowanych do profesjonalistów GIS.
Podobne aktualności
78 proc. pracowników wierzy, że AI ułatwi im pracę
Większość pracowników, a zwłaszcza liderów z nadzieją czeka na technologie wykorzystujące AI - wynika z badania HP. Jednocześnie nawet 45 proc. obawia się, że straci posadę z powodu sztucznej inteligencji.
Dołek na rynku urządzeń drukujących
5 największych producentów odnotowało spadek dostaw w IV kw. 2023 r.
HP: sprzedaż poniżej oczekiwań, rentowność w górę
W I kw. wciąż słaby rynek PC wpłynął na wyniki producenta. „Mamy ogromny impet w projektowaniu PC AI, które wszyscy zobaczycie jeszcze w tym roku” – zapowiada CEO.