Manta planuje rebranding marki
Manta Multimedia zmieni logo i stronę internetową. Firma zapowiedziała rozpoczęcie w Polsce produkcji telewizorów 3D i otwarcie własnego centrum dystrybucji.
Bogdan Wiciński, założyciel i prezes Manty, poprzez wprowadzenie nowego logo chce zwrócić uwagę klientów na ewolucję firmy: – Manta Multimedia powstała w 1998 r. W tym czasie przeszła olbrzymie zmiany – od małego dystrybutora akcesoriów komputerowych do jednego z największych dostawców sprzętu RTV, AGD i multimediów, a wkrótce również producenta telewizorów 3D LCD – mówi Bogdan Wiciński.
Firma zapowiedziała rozpoczęcie produkcji telewizorów 3D w polskiej fabryce. Na rok 2012/2013 planowane jest uruchomienie własnego centrum dystrybucji. W ramach rebrandingu zmienią się także projekty opakowań. Więcej informacji na temat zmian Manta ma podać w najbliższym czasie.
Podobne aktualności
“Jak on mógł zabić ptaszka?!”
Branża komentuje zmiany na Twitterze: do czego naprawdę dąży Musk? Co może mu przeszkodzić?
Branża IT nie radzi sobie z wdrażaniem zmian
Tylko 23 proc. zmian w firmach IT w roku pandemii zakończyło się sukcesem. Eksperci radzą, jak to poprawić.