Max Computers: usprawniliśmy serwis
Dystrybutor poinformował, że przyspieszył realizację zgłoszeń serwisowych.
Według 80 proc. klientów Max Computers realizacja zgłoszenia przez Dział RMA zajmuje do 14 dni, a ponad 50 proc. poinformowało, że ich zlecenie rozpatrywane jest w terminie do 7 dni – takie są według dystrybutora wyniki ankiety przeprowadzonej wśród partnerów. Blisko 90 proc. z nich wskazuje, że dział RMA Max Computers udziela odpowiedzi w ciągu 48 godz., w tym ponad 60 proc. zapytań jest załatwianych w ciągu 24 godz. Jak zapewnia wrocławska firma, wszystkie wskaźniki są wyraźnie lepsze niż w ub.r. Według dystrybutora przyspieszenie serwisu jest efektem lepszej organizacji pracy i zmian kadrowych.
Wśród wprowadzonych usprawnień są m.in. informacje dla klienta dotyczące zakończenia reklamacji (sposób zakończenia/LP/korekta itp.). Wprowadzono także możliwość odesłania towaru pod wskazany przez klienta adres (nie z automatu taki jak na fakturze).
Podobne aktualności
5 smartfonów, których naprawa jest najdroższa
Szczególnie kosztowny okazuje się serwis sprzętu dwóch dużych marek.
Producenci sabotują naprawę urządzeń?
Szef dużej firmy serwisowej twierdzi, że producenci celowo utrudniają reparację sprzętu. Wskazuje na Apple'a, Microsoft i Samsunga.
Zaskakująco szybka naprawa w serwisach elektroniki
Blisko 60 proc. zgłoszeń serwisowych kończy się naprawą – według sprzedawców. Co czwarty klient otrzymuje urządzenie w ciągu dwóch dni.