Według 80 proc. klientów Max Computers realizacja zgłoszenia przez Dział RMA zajmuje do 14 dni, a ponad 50 proc. poinformowało, że ich zlecenie rozpatrywane jest w terminie do 7 dni – takie są według dystrybutora wyniki ankiety przeprowadzonej wśród partnerów. Blisko 90 proc. z nich wskazuje, że dział RMA Max Computers udziela odpowiedzi w ciągu 48 godz., w tym ponad 60 proc. zapytań jest załatwianych w ciągu 24 godz. Jak zapewnia wrocławska firma, wszystkie wskaźniki są wyraźnie lepsze niż w ub.r. Według dystrybutora przyspieszenie serwisu jest efektem lepszej organizacji pracy i zmian kadrowych.

Wśród wprowadzonych usprawnień są m.in. informacje dla klienta dotyczące zakończenia reklamacji (sposób zakończenia/LP/korekta itp.). Wprowadzono także możliwość odesłania towaru pod wskazany przez klienta adres (nie z automatu taki jak na fakturze).