Złożenie prospektu emisyjnego i planowany debiut na GPW są dla nas kolejnym krokiem do budowania silnej pozycji Maxcom nie tylko w Polsce, ale i w pozostałych krajach europejskich, gdzie istnieje ogromny potencjał sprzedaży klasycznych telefonów komórkowych – mówi Arkadiusz Wilusz, prezes Maxcom. – Jesteśmy przekonani, że debiut na warszawskiej giełdzie i środki pozyskane w ofercie publicznej pomogą nam w realizacji planów rozwoju. Ostateczna decyzja dotycząca przeprowadzenia oferty publicznej, w tym jej harmonogramu zależy m.in. od sytuacji na rynku. 

Maxcom posiada ponad 15-letnie doświadczenie w produkcji oraz dystrybucji własnych marek produktów telekomunikacyjnych: telefonów komórkowych, telefonów stacjonarnych oraz elektroniki użytkowej m.in krótkofalówek oraz nawigacji satelitarnych. Grupa działa pod dwiema markami Maxcom oraz budżetowej Maxton.  

Spółka realizuje sprzedaż poprzez zdywersyfikowane kanały dystrybucji B2B w Polsce oraz ponad 20 krajach Europy, w tym m.in. za pośrednictwem czterech głównych operatorów komórkowych w Polsce, kilkunastu operatorów za granicą, sieci handlowych oraz wybranych dealerów i agentów sprzedaży w Polsce i za granicą. 

Oferującym jest Bank Zachodni WBK.