Grupa Metro (do której należy holding) odmówiła ujawnienia wielkości sprzedaży Media-Saturn w Polsce w I poł. 2011 r. Poinformowano jedynie, że sprzedaż była niższa w porównaniu z I poł. 2010 r. 

Przychody całego holdingu zmniejszyły się o 0,5 proc. do 9,3 mld euro (w przeliczeniu na waluty lokalne spadek wyniósł 1 proc.). W minionym półroczu I kw. był lepszy niż II kw. 

W Europie Wschodniej mimo słabszego wyniku w Polsce holding zamknął półrocze na plusie – sprzedaż wzrosła o 6,5 proc. do 1,1 mld euro (w walutach lokalnych o 7,4 proc.), dzięki sporemu popytowi w Rosji i w Turcji. W regionie II kw. br. był porównywalny z I kwartałem.

Media-Saturn potwierdził plany rozpoczęcia sprzedaży w Internecie. Przychody z tego tytułu w Europie w 2015 r. mają wynieść 5 mld euro.