Jesienią sieć otworzy nowe markety w Krośnie (29 września) oraz Włocławku.

Detalista zgodnie z aktualną strategią równolegle rozbudowuje internetowy kanał sprzedaży oraz sieć sklepów stacjonarnych. Ostatnio koncentruje się na poszerzeniu obszaru działania poza dużymi aglomeracjami. Koncepcja marketów wielkopowierzchniowych jest dostosowywana do mniejszych miast. 

„MediaMarkt jest już obecny we wszystkich dużych miastach w Polsce, a otwieranie marketów w mniejszych miastach zapewnia nam możliwość dalszego rozwoju oraz dotarcie do nowej grupy klientów” – wyjaśnia Andrzej Sobolik, członek zarządu i dyrektor zarządzający siecią MediaMarkt.

MediaMarkt w Krośnie ruszy w miejscowym centrum handlowym. Załoga będzie liczyć 23 pracowników. Kierownikiem jest Mirosław Materna.

Market we Włocławku będzie usytuowany w budynku wolnostojącym, na całkowitej powierzchni ponad 1,4 tys. m kw. W ofercie oprócz sprzętu znajdą się też usługi.