Media Markt zmienia sklepy
Otwarto już obiekty w nowej odsłonie.
W nowej aranżacji uporządkowano układ sklepów, aby był bardziej przejrzysty. Ekspozycje mają ułatwić klientom zapoznanie się z funkcjami urządzeń. Wyeksponowano produkty, których sprzedaż rośnie. Jest to np. sprzęt mobilny, popularne akcesoria, sprzęt gamingowy i gadżety elektroniki sportowej. Firma uzasadnia zmiany rozwojem technologii i nowymi potrzebami klientów.
„Klienci potrzebują bezpośredniego kontaktu ze sprzętem, poszukują informacji o nowych funkcjach i rozwiązaniach, chcą je przetestować. Chcemy być przewodnikiem i doradcą w świecie nowych technologii” – wyjaśnia nowe podejście Andrzej Sobolik, członek zarządu i dyrektor zarządzający siecią Media Markt w Polsce.
Media Markt chce wyróżniać się ponadto na rynku kompleksowością usług. Obok tych związanych z zakupami (jak dostawa i instalacja urządzeń, przegrywanie danych itd., sprzedaż ratalna, poszerzona gwarancja), detalista włączył do oferty także dystrybucję biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe oraz możliwość zawarcia umowy w sklepie z operatorami usług telekomunikacyjnych i płatnej telewizji.
Modernizacja marketów jest elementem strategii rynkowej sieci. Media Markt stawia na równoległy rozwój kanału sprzedaży tradycyjnej oraz internetowej, co ma zapewnić dotarcie do jak najszerszego grona klientów.
Podobne aktualności
Jedna trzecia klientów chce wypożyczać elektronikę
Konsumenci są zainteresowani korzystaniem z urządzeń w modelu usługowym.- wynika z badania.
Media Markt: niższa sprzedaż, wyższy zysk w Polsce
Polski rynek poszedł w dół w II kw. br. - informuje detalista.
MediaMarkt modernizuje sklepy w Polsce
„Bardzo ważnym filarem naszej działalności są sklepy stacjonarne” – twierdzi prezes.