Media Saturn porozumiał się z InPostem
Dzięki umowie zawartej między firmami towar kupiony w e-sklepach Media Marktu i Saturna klienci mogą odbierać w paczkomatach w 230 miastach Polski.
Maksymalne wymiary przesyłki to 41 x 38 x 64 cm, a waga – do 25 kg. Według InPostu obecnie działa prawie 900 punktów obsługi w 230 miejscowościach. Ich ilość ma szybko rosnąć. Detalista liczy na to, że nowe udogodnienia przyciągną klientów – Wprowadzenie tego rozwiązania znacznie zwiększa potencjał Media Saturn Holding w Internecie – twierdzi Grzegorz Kamionka, Kierownik Projektu Logistycznego E-Commerce w spółce Media Saturn Online.
Integer, do którego należy InPost, w I kw. br. miał 83 mln zł przychodów i 5,7 mln zł zysku netto. Wynika z tego, że rentowność paczkomatowego biznesu sięga 7 proc.
Podobne aktualności
Nowa dyrektor zarządzająca w InPost Fresh
Beata Podleśna-Gumkowska doświadczenie zdobywała w Allegro i eMAG (Agito).
Apel do Euro-net, Media Saturn, Terg, Neonet, Morele, Allegro i Ceneo
"Zwiększony popyt może rodzić pokusę nieuzasadnionego podwyższania cen" - twierdzi prezes UOKiK zwracając się do największych detalistów.