Aniela Hejnowska dołącza do zarządu Microsoftu w Polsce w roli dyrektora odpowiedzialnego za Marketing i Operacje (Marketing & Operations Lead). Będzie odpowiedzialna za realizację strategicznych celów biznesowych firmy i działania marketingowe. Przez ostatnie 3 lata pełniła funkcję International VP w Grouponie, zarządzając zespołem 450 osób na 4 rynkach: francuskim, holenderskim, belgijskim i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Wcześniej przez ponad 4 lata pracowała w Netii jako dyrektor zarządzający w segmencie SOHO/SME. Wcześniej była Head of Sales and Retention w Tele2.

„Jestem pod wrażeniem transformacji kulturowej oraz strategicznej, jaką przechodzi Microsoft przez ostatnie lata” – twierdzi Aniela Hejnowska.

Nowa dyrektor w Microsofcie jest również przedsiębiorcą. Została wyróżniona m.in. tytułem Bizneswoman Roku 2010 przyznawanym przez Fundację Sukces Pisany Szminką.

Aniela Hejnowska jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu oraz Ecole Superieure de Commerce w Grenoble.