Wojciech Życzyński został dyrektorem segmentu kluczowych klientów, małych i średnich firm oraz partnerów w polskim oddziale Microsoftu. Będzie odpowiadał za tworzenie i realizację strategii sprzedaży do klientów korporacyjnych, MŚP oraz za współpracę z kanałem partnerskim.

Dyrektor jest związany z Microsoftem od ponad 10 lat. MŚP i współpracą z partnerami zajmował się już wcześniej. M.in. kierował rozwojem biznesu w chmurze w segmencie małych i średnich firm oraz transformacją modelu biznesowego partnerów.

W ciągu minionych 2 lat był członkiem zarządu w polskim oddziale Microsoftu, pełniąc funkcję Senior Business Development Managera. Koordynował sprzedaż i marketing w zakresie oferty chmurowej oraz rozwój biznesu w nowych obszarach. Odpowiadał za przyspieszenie cyfrowej transformacji struktur Microsoftu w Polsce oraz za realizację strategicznych projektów. W ostatnich miesiącach stał również na czele zespołu Marketing & Operations.

Wojciech Życzyński, zanim związał się z Microsoftem w 2008 r. odpowiadał za zarządzanie sprzedażą i rozwojem produktów w Incomie oraz u resellera produktów Microsoftu – w PPHU Karo Krzysztof Bula.

Nowy dyrektor jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Bankowej we Wrocławiu i Uniwersytetu Cambridge.