Microsoft Surface wchodzi na polski rynek
Producent ogłosił, że na polski rynek wejdą urządzenia z linii Surface, m.in. nowy tablet 4 generacji, wyposażony w Windows 10.
Tablety Microsoftu będą dostępne w Polsce od 19 listopada (światowa premiera ma miejsce 26 października). Pojawią się w sklepie internetowym producenta (Microsoft Store), zostaną zaoferowane także w kanale dystrybucyjnym – w Actionie i Tech Dacie.
Na polski rynek wejdzie najnowszy model – Surface Pro 4, wyposażony w procesor Intela 6. generacji – Core M, Core i5 lub Core i7, w zależności od wersji, a także RAM o pojemności do 16 GB oraz do 1 TB pamięć flash. Urządzenie ma 12,3-calowy wyświetlacz PixelSense o proporcjach 3:2, z matrycą 5 Mpix (267 ppi) i kontraście 1300:1. Nowy model ma 8,4 mm grubości oraz wydajną baterię, która wystarcza według producenta na 9 godz. odtwarzania filmów. Waży 786 gramów.
Do tabletu można dokupić klawiaturę – pokrywę ekranu, która zamienia Surface’a w urządzenie 2 w 1, oraz elektroniczny rysik, obsługujący 1024 poziomy nacisku.
Na polskim rynku będzie dostępny także model 3 generacji – Surface 3, z czterordzeniowym procesorem Atom x7 oraz 10,8-calowym ekranem Full HD. Surface 3 waży 636 gramów
i ma 8,7 mm grubości. Na baterii działa według producenta przez 10 godz. W ofercie akcesoriów są także klawiatura i rysik.
Ceny: Surface 3 – od 2599 zł, Surface 4 Pro – od 4299 zł (ceny w Microsoft Store i innych sklepach mogą się różnić).
Podobne aktualności
Malware w tabletach polskiej marki?
Niemiecki Urząd Bezpieczeństwa Informatycznego (BSI) oznajmił, iż tablet Krger&Matz typu Eagle 804 zawiera złośliwe oprogramowanie
Amazon zaskakuje wzrostem sprzedaży tabletów
Wprawdzie globalny rynek tabletów od kilku kwartałów wykazuje tendencję spadkową, ale niektórzy producenci idą pod prąd rynkowym trendom. Na szczególną uwagę zasługuje wynik Amazona.