Na targach mogą promować się firmy IT, uczelnie i przedstawiciele województw. Uczestnicy zaprezentują swoją ofertę na stoisku o powierzchni 750 m kw., organizowanym pod hasłem 'Poland – land of opportunities’. Motto tegorocznych targów brzmi „Managing Trust“. Wystawcy powinni dopasować ofertę do jednego z 4 segmentów: CeBIT pro, gov, life i lab. Na CeBIT pro zostaną zaprezentowane rozwiązania dla przedsiębiorstw, a w ramach CeBIT gov – produkty i usługi dla sektora publicznego i służby zdrowia. CeBIT life ma przybliżyć nowe modele biznesowe, zaś CeBIT lab to platforma prezentacji innowacji i trendów.

W trakcie targów odbędzie się giełda kooperacyjna Future Match 2012, organizowana przez Enterprise Europe Network, która ma ułatwić wystawcom znalezienie partnerów biznesowych. Jej koszt to 110 euro netto. Opłata obejmuje wpis do katalogu online i wejściówki na teren targów w dni giełdy.

Informacje o polskim stoisku narodowym na CeBIT 2012 można uzyskać w Ministerstwie Gospodarki pod adresem e-mail: sekretariatDGE@mg.gov.pl, natomiast o Future Match – na stronie www.b2match.eu/futurematch2012/ oraz w ośrodku Enterprise Europe Network przy PARP (kontakt – Magdalena Gephard, tel. 22 432-87-05,e-mail: magdalena_gephard@parp.gov.pl).