Mio wchodzi do AB
Nawigacje Mio będą dostępne w sieci dystrybucyjnej AB. To efekt umowy podpisanej z MiTAC, właścicielem tajwańskiej marki.
AB to trzeci polski dystrybutor oferujący Mio, obok Comesa i Megabajta. – Rozbudowa sieci dystrybucyjnej wpłynie pozytywnie na dalsze poszerzanie zasięgu marki na polskim rynku – komentuje Tarik Hassan, CEE Marketing Manager MiTAC Europe, oddział w Polsce.
MiTAC International to międzynarodowa organizacja założona w 1982 r. na Tajwanie, do której należą takie marki jak Mio, Magellan, Navman oraz Tyan. Zajmuje się również dystrybucją urządzeń GPS i serwerów, produkcją systemów elektronicznych (ESM). Firma zatrudnia 9 tys. osób.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.