Podczas Mobile Trends Conference for e-commerce 13-14 września w Krakowie zaplanowano m.in. ponad 25 prelekcji z udziałem fachowców z branży, ekspercki panel dyskusyjny, sesję pytań i odpowiedzi. Spotkanie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą poszerzyć wiedzę i umiejętności w zakresie m-commerce, w tym dla właścicieli, szefów i menedżerów sklepów.

Pierwszego dnia będzie dominować tematyka ogólna związana z m-commerce. Prelegenci opowiedzą m. in. jak użytkownicy korzystają ze swoich urządzeń i w jaki sposób sprawić, by były jak najbardziej użyteczne. Podczas kolejnych sesji będzie mowa o wykorzystaniu kanału mobilnego sprzedaży do wsparcia innych działów firmy oraz o budowania trwałych relacji z klientami np. stosując omnichannel.

Uczestnicy dowiedzą się również, jak zaplanować strategię wdrożenia mobile w przedsiębiorstwie, w czym mogą wyręczyć nas chatboty i data science oraz w jaki sposób tworzyć aplikacje i strony internetowe, aby uzyskać jak największą konwersję. Na zakończenie zaplanowano prelekcję o tym, jak przekonać innych do swoich pomysłów oraz sprawnie komunikować się w branży e-commerce.

W drugim dniu sesje podzielono na dwie ścieżki tematyczne. Pierwsza z nich tj. projektowanie/UX/design obejmie tematy związane z odpowiednim tworzeniem aplikacji i stron w zależności od tego, do kogo są kierowane.

Prelegenci od lat związani z branżą przekażą praktyczne wskazówki na podstawie swoich doświadczeń. Postarają się również odpowiedzieć na pytanie, jak skutecznie ułożyć współpracę pomiędzy działami design i development. Skonfrontują także oczekiwania klientów z rzeczywistością w kwestiach związanych z UX i projektowaniem. Na podstawie najnowszych badań podpowiedzą, co sprawdza się najlepiej, na co zwrócić uwagę podczas procesu tworzenia oraz na czym najbardziej zależy obecnie użytkownikom.

Druga ścieżka to marketing/reklama/sprzedaż. W tej części zostaną poruszone tematy związane z tworzeniem skutecznej na rynku marki, właściwym pozycjonowaniem stron dzięki SEO oraz Google AdWords. Eksperci pokażą, jak zwiększać konwersję, wskażą konkretne przykłady efektywnych działań oraz odniosą się do właściwego e-mail marketingu. Odpowiedzą na wiele pytań, z którymi na co dzień zmagają się marketerzy, sprzedawcy, specjaliści ds. promocji czy właściciele firm.

Dopełnieniem dwudniowego wydarzenia będzie panel dyskusyjny oraz sesja pytań i odpowiedzi. Częścią konferencji jest strefa wystawiennicza. Rozmowy i spotkania można kontynuować w mniej formalnej atmosferze podczas wieczornej imprezy.

Konferencje Mobile Trends od 7 lat organizuje ClickMaster Polska. Sponsorem głównym edycji MTC for e-commerce jest Akamai. Konferencja objęta jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w niej można otrzymać punkty recertyfikacyjne.

Szczegółowy program:  www.ecommerce.mobiletrends.pl/program
Rejestracja uczestników: www.ecommerce.mobiletrends.pl/rejestracja#register