W związku z nowymi planami Modecom nie zamierza zrezygnować ze sponsoringu polskiej piłki. Ma już status oficjalnego partnera: reprezentacji Polski w piłce nożnej, Ekstraklasy oraz Legii Warszawa. Jest pierwszą firmą IT w Polsce, która posiada 3 wymienione tytuły.

Modecom twierdzi, że wejście w marketing sportowy w 2014 r. umocniło pozycję firmy na polskim rynku, dlatego chce powtórzyć ten sukces w skali europejskiej.

– Nasze produkty dostępne są w sprzedaży w prawie każdym europejskim kraju i z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Dlatego też jesteśmy gotowi do inwestycji w europejską i światową piłkę – zapowiedział prezes Jakub Łozowski.

W 2015 r. przychody Modecomu wzrosły o 14 proc. wobec 2014 r., do 218,29 mln zł, a zysk netto zwiększył się o 56 proc., do 7,3 mln zł, do czego w dużej mierze przyczyniła się większa sprzedaż za granicą, głównie w krajach europejskich.