Zgodnie z umową obowiązującą do końca sezonu 2015/2016 Modecom został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. Na podstawie zawartego porozumienia powstanie wspólny logotyp Ekstraklasy i Modecomu, który pojawi się na wszystkich stadionach ligowych. Reklamy z logo partnera wyznaczają już strefy techniczne dla trenerów. Tablety Modecomu eksponowane są podczas pomeczowych konferencji prasowych.

Kontrakt przewiduje, że przygotowane przez Modecom klipy będą wyświetlane na barierkach dookoła boiska przez dwie minuty podczas każdego meczu Ekstraklasy. Wizualizacje tabletów Modecomu już pojawiły się w telewizyjnych grafikach podczas transmisji i na stadionowych telebimach. Przed spotkaniem i w przerwie z głośników nadawane są spoty promujące markę.

Wcześniej firma podpisała umowy partnerskie z reprezentacją Polski i Legią Warszawa. Nowy kontrakt ma wzmocnić pozycję marki.

– Budowana przez nas i konsekwentnie realizowana strategia marketingowa oparta na marketingu sportowym owocuje nowymi możliwościami – twierdzi Jakub Łozowski, prezes Modecomu.