MSI Polska będzie prowadzić działania na Litwie, Ukrainie, Łotwie i w Estonii – poinformowała spółka. Ruszając z ekspansją na kolejne kraje producent jednocześnie rozbudowuje ofertę produktową. Zamierza dotrzeć do nowych grup klientów. Firma skupiona do tej pory na komputerach i komponentach dla graczy zapowiada rozwój produktów dla profesjonalistów: grafików, animatorów 3D, montażystów wideo, fotografów i innych osób pracujących w branżach kreatywnych (linia Prestige) oraz produktów dla biznesu (linia Modern). W portfolio pojawi się też nowy asortyment, taki jak fotele gamingowe czy obudowy.

Po 3 kwartałach 2019 r. MSI wypracowało globalnie w przeliczeniu ok. 2,9 mld USD przychodów (88,45 bln dol. tajwańskich – nieznacznie mniej niż rok wcześniej). Zysk wyniósł ok. 141 mln dol. (4,276 bln dol. tajwańskich i był niższy niż w 3 kwartałach 2018 r. – 5,362 bln dol.). W III kw. br. MSI zwiększyło natomiast zarówno obroty jak i zysk wobec analogicznego okresu ub.r.