Najcenniejszą marką rankingu BrandZTM 100 jest  Google, którą wyceniono na  302 mld dolarów, co oznacza, że jej wartość w stosunku do 2017 r. wzrosła o 23 proc. Na drugiej pozycji znalazło się Apple – 300,6 mld dolarów. a na trzecim Amazon 207,6 mld dolarów.

Całkowita wartość marek notowanych w  BrandZ Top 100 wzrosła o  21 proc, czyli  o prawie 750 miliardów dolarów. Ogółem  łączna cena BrandZTM 100  wynosi  4,4 biliona dolarów – to 204 proc. wzrost w porównaniu z pierwszą edycją BrandZTM 100 z 2006 roku.

Do rankingu zakwalifikowało się aż 14 marek chińskich. Dwanaście lat temu w zestawieniu znalazła się tylko jedna firma z Państwa Środka – China Mobile. Całkowita wartość dziesięciu najcenniejszych chińskich brandów  wzrosła o 47 proc. rok do roku. Wzrost ten jest dwukrotnie większy niż marek amerykańskich (23 proc.)

TOP 10

1. Google – 302 mld USD

2. Apple –   300,6 mld USD

3. Amazon – 207,6 mld USD

4. Microsoft – 201,0 mld USD

5. Tencent – 179,0  mld USD 

6. Facebook – 162,1 mld USD

7. Visa – 145,6 mld USD

8. Mc Donald's – 126,0 mld USD

9. Alibaba – 113,4 mld USD

10. AT&T – 106,7 mld USD