NAS-y Seagate w Alstorze
Alstor został dystrybutorem rozwiązań NAS marki Seagate.
Wśród nowości dystrybuuowanych przez Alstora dostępne są dwie linie produktów Seagate’a. Pierwsza obejmuje rozwiązania dla małych firm. Są to systemy 2, 4, 6-cio dyskowe w obudowie desktopowej o pojemnościach do 30 TB. Druga linia to produkty Business Storage NAS. Dostępne są w obudowach typu rack 1U w wersjach mieszczących do 8 dysków.
Urządzenia NAS 2-,4-zatokowe, NAS Pro 2-, 4-, 6-zatokowe oraz Business Storage Rackmount NAS są obsługiwane przez system Seagate NAS OS 4.
Oferowane w Alstorze Seagate NAS oraz NAS Pro to rozwiązania sieciowej pamięci masowej. Zastosowano w nich rozwiązania sprzętowe, oprogramowanie i dyski Seagate’a przeznaczone do pracy grupowej. Z pomocą urządzeń NAS i NAS Pro można stworzyć chmurę prywatną dla użytkowników domowych i małych firm (do 25 lub – w NAS Pro – 50 pracowników).
Urządzenie Seagate WSS NAS oparto na systemie Windows. Jest NAS-em przeznaczonym dla firm bazujących na rozwiązaniach Microsoftu i obsługujących do 50 użytkowników. Zapewnia integrację z Microsoft Cloud oraz Office 365.
Z kolei seria Business Storage NAS to wydajne rozwiązanie sieciowej pamięci masowej w obudowie rackowej dla instytucji zatrudniających do 100 lub 250 (8-zatokowa) pracowników. 8-bay Rackmount NAS wykorzystuje sprzęt klasy korporacyjnej.
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.