Do tej pory funkcjonowało 17 Punktów Wydań Osobistych Neo24.pl. Z początkiem października 16 z nich zostało zamkniętych. Produkty zakupione w e-sklepie będą przesyłane bezpośrednio do klientów.


– Punkty Wydań w miarę wzrostu rozpoznawalności marki Neo24.pl przestały być potrzebne. Zamiast inwestycji w naziemną sieć, chcemy skoncentrować się na doskonaleniu użyteczności sklepu i jakości usług –
wyjaśnia Sabina Krupa, wiceprezes Neo24.pl.

 

 

W Neo24.pl nadal będą dostępne następujące opcje dostawy:

– przesyłka kurierska, opcja standardowa

– dostawa Premium – obejmująca również wniesienie towaru do domu, a także dodatkowe usługi, jak instalacja sprzętu

– odbiór w paczkomatach InPost.

 

Obecnie w Neo24.pl dostawa zamówień o wartości powyżej 100 zł jest darmowa.  

– Już na początku tego roku widać było, że klienci wolą otrzymywać towar pod wskazany adres do domu lub do pracy. Dostawa do domu, która jest kwintesencją wygody zakupu w internecie, stała się bardziej dostępna dzięki darmowemu transportowi. Jednocześnie, zarówno rozwój sklepów internetowych, jak i wzrastająca świadomość klientów, sprawiają że są oni w stanie coraz lepiej weryfikować zakupy pod kątem bezpieczeństwa – mówi Sabina Krupa.