– Informacje, jakie ukazały się w ostatnich dniach w prasie na temat sytuacji finansowej i planów złożenia przez Agito wniosku o upadłość nie są prawdą – poinformował Tomasz Sypuła, prezes zarządu sklepu internetowego Agito.pl w odpowiedzi na tekst Rzeczpospolitej („Czarne chmury nad Agito.pl” z 11 grudnia 2009 r.). Wynika z niego, że reseller ma poważne problemy finansowe i niewykluczone, że wkrótce zbankrutuje. Źródłem kłopotów warszawskiej firmy ma być między innymi upadłość Pronoksu, który odpowiadał za dostawy towaru do klientów sklepu. 

– Usługi logistyczne świadczy dla Agito spółka ESM Logistics należąca do grupy Pronox, która nie znajduje się w stanie upadłości – wyjaśnia Tomasz Sypuła. – Spółka ta zapewnia usługi należytej jakości. Dostawy i wysyłki do naszych klientów realizowane są bez przeszkód. Dowodem na to są opinie kupujących publikowane na portalach oceniających pracę sklepów internetowych.  

Zarząd Agito ujawnia, że obecnie negocjuje z akcjonariuszami w sprawie dokapitalizowania spółki. Zarząd Pronoksu, który od kilku miesięcy jest udziałowcem Agito, twierdzi, że zamierza wspierać sklep do momentu jego wejścia na rynek NewConnect, co planowane jest na 2010 r. Zdaniem zarówno przedstawicieli Pronoksu jak i Agito publikacje informujące o złej sytuacji sklepu internetowego są przykładem czarnego PR.